فوتبال نوجوانان شهرستان جاسک 

ایثارگران جام قهرمانی را بالای سر برد 



مسابقات فوتبال نوجوانان شهرستان جاسک که با شرکت پنج تیم زیر نظر هیات فوتبال و همکاری اداره ورزش و جوانان در محل زمین چمن استادیوم شهید لشکری جاسک برگزار شده بود با قهرمانی تیم ایثارگران جاسک به پایان رسید.
   
به گزارش صبح ساحل،  تیم ایثارگران با مربیگری شنبه زاده در این دوره از مسابقات بدون باخت و با چهار برد و ۲۱ گل زده و کسب ۱۲ امتیاز با اقتدار قهرمان شد.
تیم های ذوالفقار بسیج و طوفان بونجی  به ترتیب مقام های دوم و سوم این مسابقات را به دست آوردند.
در این مسابقات حسین احمدی با ۱۴ گل زده از تیم ایثارگران به عنوان بهترین گلزن مسابقات و فرزاد گدا زهی از تیم ایثارگران به عنوان بهترین بازیکن معرفی شدند و جوایری  دریافت کردند. 
در مراسم اهدا جوایز این مسابقات حسن نکویی زاده جانشین بسیج. جاسک ،  مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان، عنبری رئیس هیات فوتبال  جاسک حضور داشتند.
حسن نکویی زاده جانشین بسیج در این مراسم از مسولین برگزاری این مسابقات تشکر کرد وگفت ورزش می تواند جامعه را شاداب و با نشاط کند.
شهرستان جاسک استعداد های خوبی در ورزش دارد و دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زیر ساخت های ورزشی خوبی در جاسک احداث کرده اند.
وی گفت:  تلاش های شبانه روزی رئیس ورزش وجوانان جاسک برای گسترش ورزش شهرستان قابل تقدیر است . جانشین بسیج جاسک گفت : بسیج در کنار ورزش جاسک بوده  ، هست و خواهد بود و امکانات ورزشی بسیج در اختیار ورزشکاران شهرستان می‌باشد.
  نکویی زاده بیان داشت:  هرچقدر برای ورزش سرمایه گذاری کنیم جامعه ای سالم و با نشاط تر خواهیم داشت . در این مراسم عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک از هیات فوتبال جاسک و داوران سرپرستان و مربیان تیم های ورزشی جاسک که در امر برگزاری مسابقات همکاری کردند  تشکر کرد.
وی گفت:  تیم های فوتبال شهرستان جاسک تحت پوشش هیچ شرکت ونهادی نیستند و تمام هزینه هارا به صورت مردمی جمع آوری می کنند. رئیس اداره ورزش و  جوانان جاسک اظهار داشت: نبودن اسپانسر از مشکلات تیم های فوتبال جاسک می‌باشد و  از مسولین شهرستان درخواست دارم به فکر تیم های فوتبال شهرستان باشند. 
مرادی گفت:  علیرغم وجود شرکت های نفتی در شهرستان این شرکت ها رغبتی برای کمک به تیم ها ی جاسک ندارند و از ورزش شهرستان حمایت نمی‌کنند در صورتی که شرکت های موجود باید حق مسولیت های اجتماعی را پرداخت کنند.
رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک از حمایت های خوب مدیر کل ورزش وجوانان استان، نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ، امام جمعه جاسک و معاون سیاسی فرماندار تشکر کرد و گفت:  دولت سیزدهم در امر احداث زیرساخت های ورزشی جاسک توجه خوبی دارد  که در همین راستا با پیگیری های شخص مدیر کل ، نماینده  شرق استان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار جاسک پانزده زمین چمن مصنوعی در روستاهای جاسک احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و  تلاش خواهیم کرد تا پایان سال جاری ده زمین چمن مصنوعی در روستاهای شهرستان افتتاح کنیم .
افشین احمدی، جهانگیر دریایی ، علی عنبری و داوران در امر برگزاری مسابقات  همکاری خوبی داشتند.
  
ایثارگران جام قهرمانی را بالای سر برد 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها